Hela en duurzaam.

Samen op weg naar een toekomst vol met smaakvolle en verantwoorde momenten

Innovatie en Ethiek in Elke Stap

Wij ontwikkelen producten die niet alleen vol smaak zitten, maar ook bijdragen aan een gezondere levensstijl.

Familiegeschiedenis en vakmanschap weerspiegelen, met oog voor een verantwoorde toekomst

Van boer tot bord; wij zetten ons in voor een volledig inzichtelijke en duurzame productieketen.

Door voortdurend onze processen te optimaliseren, dragen wij bij aan een lagere CO2-impact en een schonere planeet

Goede gezondheid en welzijn Mentale en fysieke gezondheid vinden wij erg belangrijk.

Wij streven naar een steeds gezonder productaanbod. Met deze producten willen we mensen samenbrengen en verbinden en op deze manier bijdragen aan het vergroten van het welzijn van mensen. 
 
Verantwoorde consumptie en productie 
Inzicht van boer tot bord dat zouden we graag willen. Op deze manier willen we MVO risico’s en onze impact op de planeet verkleinen. 

Partnerschap om doelstellingen te bereiken 
Samen succesvol. Daar geloven wij in. Door samenwerkingen aan te gaan hopen we dat we onze MVO strategie kunnen versterken. Maar ook interne samenwerking is belangrijk voor het succesvol maken van onze MVO-strategie. 

 

species

Hela en duurzaamheid gaan hand-in-hand

Al generaties lang

Bij de meeste Nederlandse huishoudens wordt de Hela Kruiden Ketchup Curry al generaties lang doorgegeven, en dit willen we ook voor toekomstige generaties blijven voortzetten. Als familiebedrijf hopen wij de sauzen nog generaties lang door te geven, samen gaan we op weg naar een toekomst vol met smaakvolle en verantwoorde momenten.  

Sustainable Development Goals

De Sustainable Development Goals (SDG’s) zijn zeventien doelen om van de wereld een betere plek te maken in 2030. De doelen zijn afgesproken door alle 196 landen binnen de Verenigde Naties, waaronder Nederland. Wij focussen ons met name op de drie SDG’s die goed aansluiten bij onze pijlers. 

Samen succesvol

Wij vinden dat we samen veel succesvoller zijn. Daarom richten we ons in 2023 op onze interne omgeving, zodat onze medewerkers ambassadeurs worden van onze MVO-strategie. In 2024 willen we een MVO-verslag publiceren met de activiteiten die we in 2023 hebben uitgevoerd en wat onze doelstellingen zijn voor 2024.