Contact

Heb je een vraag over een product of je bestelling? Bekijk dan onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Vind het antwoord op de meest gestelde vragen van onze klanten en foodprofessionals.

Betaling

Je kunt je bestelling betalen met iDeal en met Bancontact.

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om je bestelling op rekening te betalen. De betaalmethoden die we accepteren zijn IDeal en Bancontact op dit moment.

Op de Hela Professional webshop worden de prijzen exclusief getoond. Tijdens het afrekenen en op de factuur worden de verschillende BTW tarieven weergegeven.

Bestelling

De Hela Professional webshop is voor zakelijke klanten.

Op de Hela Professional webshop worden slechts producten getoond die op voorraad zijn. Het kan voorkomen dat we een product niet op voorraad hebben. Zit het product er niet tussen wat je zoekt? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Dat is vervelend. Neem contact met ons op via het contactformulier zodat we je kunnen helpen bij het plaatsen van de bestelling en het probleem voor je op kunnen lossen.

De meeste producten op onze webshop zijn per doos verkrijgbaar. Wil je het artikel liever per stuk kopen? Informeer ons dan via het contactformulier.

Al onze producten zijn voorzien van een Tenminste Houdbaar Tot-datum die vermeldt is op het product. We streven ernaar om onze producten met een minimale houdbaarheid van 2 maanden beschikbaar te stellen.

Productinformatie

We proberen onze producten van zoveel mogelijk informatie te voorzien. Mocht er informatie ontbreken vul dan het contactformulier in. Zodat we je van dienst kunnen zijn.

Veel productinformatie van onze producten vind je op de productpagina op de webshop, onder het betreffende product. Ben je op zoek naar de volledige specificatie? Al onze producten én de betreffende specificaties zijn te vinden op PSinFoodservice.nl.

Veel van onze producten zijn glutenvrij. Indien er gluten in onze producten verwerkt zijn, dan staat dit vermeldt in de ingrediëntendeclaratie. Je vind deze onder het desbetreffende product in de webshop. 

Veel van onze producten zijn lactosevrij. We vermelden duidelijk op onze verpakkingen welke items lactosevrij zijn. Je vindt deze onder het desbetreffende product in de webshop. 

Veel van onze producten zijn vegan. We vermelden duidelijk op onze verpakkingen welke items vegan zijn. Je vind deze onder het desbetreffende product in de webshop. 

Annuleren & retourneren

Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd. Echter is het niet mogelijk wanneer het om levensmiddelen gaat en de verzegeling is verbroken. Mocht je twijfelen dan kun je van te voren altijd eventjes contact met ons opnemen. Zo voorkomen we onnodige kosten.

Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie, zie artikel 12. Garantie in de algemene voorwaarden. Heb je een klacht over een product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. 

We proberen je bestelling zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending. Wanneer je iets wil wijzigen in je bestelling of deze wil annuleren horen we dit graag zo snel mogelijk zodat we kunnen kijken of we deze nog kunnen annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. Indien we de bestelling al klaar hebben gemaakt voor verzending en je wenst de bestelling alsnog te annuleren/wijzigen, kan het zijn dat we hier kosten voor in rekening moeten brengen.

Vervelend dat je bestelling is beschadigd. Neem contact met ons op via het contactformulier zodat we dit met je op kunnen lossen.

Verzending & levering

We proberen je bestelling die vóór 14:00 is besteld dezelfde werkdag nog te verzenden. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je vanuit de vervoerder een e-mail met een track & trace.

Zodra je bestelling klaar staat voor verzending ontvang je vanuit de vervoerder een bevestigingsmail met daarin de track & trace.

Ja zeker! Veel van onze producten zijn verkrijgbaar bij verschillende groothandels. Informeer bij jouw groothandel naar het assortiment van Hela. Is het product dat je zoekt niet bij jou in de buurt verkrijgbaar, dan kun je het product bestellen op de Hela webshop.

Je kunt je bestelling plaatsen voor levering aan Nederland en België. Op dit moment is het niet mogelijk om een bestelling voor andere landen te plaatsen.

Het is niet mogelijk om je bestelling op te halen in Venlo.

Voor bestellingen boven de € 250,- geldt gratis verzending binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder de € 250,- zullen €10,- verzendkosten in rekening gebracht worden.

Dat is vervelend. Check even je ongewenste inbox. Heb je geen track & trace ontvangen dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.

Acties & kortingen

Actuele acties en promoties delen we op desbetreffende pagina op de webshop, Instagram professional en via onze nieuwsbrief. Wil je altijd op de hoogte blijven van de laatste acties en promoties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Vervelend dat deze niet werkt. Neem contact met ons op zodat we kunnen kijken wat het probleem is.

Klachten

Indien je een klacht hebt over een product, je bestelling of onze dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Hela Thissen B.V.

Contactformulier

Staat je antwoord niet tussen de meest gestelde vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo uitgebreid mogelijk in. Dan nemen we zo snel als mogelijk contact met je op.